یکشنبه، آذر ۲۱، ۱۳۸۹

همشون عقده کوفتي جنسي دارن

1.
تازگيا توجه کردي،مگه قبلا نمي کردي،چرا!ولي نميدونم چرا از اول اين ترم هرجا ميرم اکثر حرفا وبحثا سر مسايل جنسيه نه اينکه قبل نبود ولي الان خيلي چيزتر شده؛اگه دقيقا حرفشم نباشه،همه يه جورايي شير سماور رو به واقعه ي عاشورا جوش ميدن؛يه فعل خاص،يه حرکت خاص.

2.
دو هفته ي قبل که کلاس کاري اصفهان هم به حد تهران رسيد و چهار روز تعطيلي به خاطر آلودگي هوا پيش اومد؛دم دروازه شيراز ايستاده بودم برم خونه که يه زانتياي سفيد با چار تا پسر تازه به ماشين رسيده جلوم ترمز زد؛کجا ميري؟مسيرم بهشون نمي خورد ولي گفتن تا يه جاهايي مي رسونيمت؛گفتم برم ببينم اينا امشب حرفشون چيه؛از همون اول شروع کردن به ادا:آقا ما بدبختيم،ما برا 200 تومن مسافر کشي مي کنيم،من چارتا بچه و يه زن مريض دارم و اين زرايي که برا تصغير طبقه ي بدبخت و شايد حقير جلوه دادن طبقه ي خودم که روزا هميشه با اين آدما سر وکار داريم؛زدن؛بعدم حرف وحرکت شد ويراژاي ديوانه وار  و تهديداي الکي که مي بريمت سپاهان شهر مي کنيمت.

3.
جداي اينکه بعضيا بعضا مقاله رو شعر ميکنن و صرفا برا زدن يه سري حرف و نظر شعر ميگن؛از اين وجه تشابه مي تونست يه شعر خوب در بياد که البته من نتونستم:
توي اين شهر لب به لب هر کي بزاري حلقه ي معلق دود  ميشه ميره توي هوا و يه کم خاکستر روي زمين که اونا رو هم باد با خود خواهد برد.  

4.
دهنتو...

5.آقاي دهنمکي منظورتون از "عمه ننه" همون "ننه جنده" بوده  يا "کس عمت".

6.
پشت تالار 5 نشسته بودم سيگار مي کشيدم که سه تا پسر اومدن؛يکشون رفت که از لاي در توي تالارو يد بزنه؛منم داشتم اين صحنه رو مي ديدم که نگام نا خودآگا بدون هيچ احساسي رفت سمت باسن يارو و قضيه اي پيش اومد؛ خدا...

7.
توي سينما تک با يه غريبه آشنا شديم؛با بهروز بودم؛همينطور قدم زنان وزر زر چرندگويان رفتيم تا رسيدم سر کوچه بهروز؛دعوتش کرديم؛
گفت:نبريد بکنيدمون.
بهروز گفت:والا من که کمرشو ندارم؛حالا ببينيم اوضاع بچه ها اون توچطوره.

8.
ويکي پديا:خودارضايي یک یا دو بار در هفته همچنین می‌تواند باعث افزایش تولید گلبول‌های سفید خون در مردان شود و از این طریق سیستم ایمنی بدن را بهبود بخشد.

9.

10.
يعني اون دختره،فروزنده،زد به يه جاهاي ديگه.
يعني شد فا  ح  ...
اسمش اين نيست!
چرا همه چيو غلط ميگي؟

هیچ نظری موجود نیست: